Întrebări frecvente

Despre rezervare

Cum să rezervați un bilet?

Există mai multe modalități de a rezerva un bilet:

  • Opţiunea preferată este să completaţi formularul de rezervare.
    Completarea formularului de rezervare va dura nu mai mult de 3 minute: alegeți data dumneavoastră de călătorie, direcţia (de unde și unde), numărul de pasageri. Completarea formularului este convenabil atât de la calculator cât şi de pe tablete și telefoane mobile.
  • Dacă nu aveți posibilitatea să trimiteți o cerere prin formularul de rezervare, managerul nostru va putea primi comanda prin telefon.
Ce informații sunt necesare pentru rezervare?

Este necesar de a indica numele și prenumele Dvs., indicați un E-mail actual (veți primi o scrisoare cu informații privind rezervarea) şi lăsaţi un număr de telefon pentru a confirma rezervarea.

Cum pot plăti pentru biletul meu?
  • Puteţi plăti printr-un card bancar convenabil Dvs. pe site-ul nostru.
  • Puteți achita biletul prin transfer. Datele bancare vor fi trimise la adresa Dvs. de E-mail.
  • Plata poate fi efectuată și la oficiul companiei.
  • În cazul în care opţiunile indicate mai sus nu sunt posibile, există posibilitatea de plată în timpul îmbarcării. Această opţiune este utilizată în "cazuri excepționale".
Am rezervat bilete şi am achitat avansul, dar călătoria s-a anulat.

În caz de refuz de acordare a vizei, plata în avans nu se restituie, deoarece aceste circumstanțe au avut loc nu din vina transportatorului.
În cazul anulării călătoriei din inițiativa pasagerului (indiferent de motive), suma plății în avans nu este rambursabilă. De asemenea, în conformitate cu "Regulile de transportare": în cazul anulării călătoriei din inițiativa pasagerului, suma va fi compensată prin deducerea următoarelor taxe: vor fi reținute 15% din costul călătoriei dacă suma este returnată cu mai puțin de 24 de ore înainte ca transportator ul să-și ofere serviciul.

Despre călătorie

Cît bagaj pot transporta?

Puteţi transporta bagajele de mînă, luînd-o cu Dvs. în autocar. Şi puteţi avea și o valiză. Referitor la bagajele suplimentare se discută individual.

Cum să aflu locul de plecare/sosire a autocarului?

Autocarul pleacă din următoarele locații:

  • Chişinău - Gara de Sud la 11:30
  • Praga - gara Florenc la 11:30

Sosirea are loc în aceleaşi locații a doua zi.

Orarul rutei mai detaliat îl puteți vedea la pagina Orar.

Ce se întâmplă dacă nu prind autocarul?

În cazul întîrzierii din inițiativa pasagerului (indiferent de motive), suma de plată în avans nu este rambursată.
De asemenea, în conformitate cu "Regulile de transportare": în cazul anulării călătoriei din inițiativa pasagerului, suma va fi compensată prin deducerea următoarelor taxe: vor fi reținute 15% din costul călătoriei dacă suma este returnată cu mai puțin de 24 de ore înainte ca transportator ul să-și ofere serviciul.

Ce probleme pot apărea la frontieră?

Compania-transportatorul nu este responsabil de încălcări individuale a regimului de vize ale pasagerilor.
Vă recomandăm, referitor la vize, să vă adresați preventiv la centrul de vize sau ambasadă, pentru o consultație.

Întrebări generale

De cât timp efectuați transportarea pasagerilor?

Compania noastră oferă servicii de transport (transportarea pasagerilor) din anul 2007.

Autocare de ce clasă realizează transportarea?

Transportările au loc cu autocare de clasă internațională: MAN, NEOPLAN, MERSEDES etc.
Capacitatea autocarului este de 47-52 de locuri în dependență de model.
Autocarele sunt dotate cu aer condiţionat, tv, WC.
La unele modele de autocare sunt preconizate boilere pentru a prepara ceai şi cafea pasagerilor.